sâmbătă, 28 iunie 2008

legume cu chiftele de grau

Reteta asta este solutia mea pentru zilele cand nu am timp sa gatesc, iar acum in sesiune mi se intampla destul de des sa nu am timp . (Asta pentru ca am intotdeauna in congelator legume deja taiate, ca altfel timpul necesar prepararii legumelor e prea mare.)

legume la alegere (eu am folosit ardei, dovlecel, fasole verde, fasole boabe de 2 tipuri, sfecla rosie, conopida, rosii)
chiftelele le-am cumparat (Se cheama de fapt crocchette de farro adica niste chiftele mai mari si plate, au forma unui burger, facute cu un tip de grau care la noi nu se cultiva in mod traditional -triticum dicoceum-, dar cred ca poate fi inlocuit cu succes de graul normal. Chiftelele contin broccoli, soia, cartofi, pasta de rosii, seminte de in si de floarea soarelui, cimbrisor, ulei de masline si de floarea soarelui si desigur graul.)
branza mascarpone facuta fara cheag animal (in lipsa se inlocuieste cu smantana)

Legumele se fierb, se condimenteaza si sareaza. Se poate adauga si ulei de masline sau se pot face in tigaie. Se preajesc pentru cateva minute in ulei de masline dupa care se adauga apa si se lasa sa fiarba, la sfarsit toata apa trebuie sa fie evaporata. Se prajesc chifltele si se serveste impreuna cu branza sau smantana.


Niciun comentariu: